PL EN

Rejestracja

Dostęp do usługi mogą otrzymać osoby, które ukończyły 21 lat i posiadają polskie prawo jazdy kategorii B. Osoby posiadające obywatelstwo lub prawo jazdy inne niż polskie dodatkowo muszą przesłać skan lub zdjęcie karty pobytu wraz z numerem PESEL na adres: .

Rejestracja w systemie 4Mobility polega na wypełnieniu i przesłaniu krótkiego formularza znajdującego sie pod adresem: https://zarejestrujsie.4mobility.pl wraz ze zdjęciem bądź skanem obu stron swojego prawa jazdy. W krótkim czasie otrzymasz od nas maila z linkiem do aktywacji konta. Następnie po aktywacji konta otrzymasz e-mail i SMS z linkiem do założenia konta w systemie 4Mobility Płatności, w którym konieczne będzie podpięcie karty płatniczej. Na koniec pozostaje tylko zainstalowanie aplikacji mobilnej i możesz zacząć korzystać z aut 4Mobility.

Rezerwacja

Nasza aplikacja jest dostępna na systemy mobilne iOS i Android:

Aby zalogować się do aplikacji, użyj adresu e-mail i hasła, które podałeś podczas zakładania konta w systemie 4Mobility.

Auto możesz odebrać w dowolnej bazie 4Mobility. Lista aktualnych baz dostępna jest na stronie www.4mobility.pl.

Rezerwację możesz wykonać przez aplikację mobilną lub aplikację w wersji webowej 4Mobility. Pamiętaj jednak, że samochód otwierasz smartfonem, więc zainstalowanie aplikacji mobilnej 4Mobility jest konieczne. Wybierz najdogodniejszą dla Ciebie bazę, następnie podaj szacunkowy czas trwania rezerwacji oraz dystans, jaki w tym czasie planujesz pokonać (dzięki temu będziesz mógł zobaczyć orientacyjny koszt Twojej rezerwacji). Na końcu wybierz samochód, który najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom. I gotowe!

Jeżeli w wybranej przez Ciebie lokalizacji nie ma samochodu, może to oznaczać, że dostępne samochody zostały już wynajęte albo dana lokalizacja służy tylko jako baza parkingowa (gdzie możesz dogodnie zaparkować samochód podczas korzystania). Jeżeli potrzebujesz samochodu na dłuższy okres (lub dłuższą podróż), poprosimy o kontakt z naszą infolinią: 222-288-455.

Auto otworzysz za pomocą aplikacji mobilnej 4Mobility na Twoim smartfonie. Po uruchomieniu aplikacji kliknij kółko z symbolem kluczy (najbliższa rezerwacja). Zostaniesz poproszony o potwierdzenie posiadania ważnego prawa jazdy. Po potwierdzeniu, wyświetli się ikona pobierz wirtualny klucz, a po jej kliknięciu ikony przedstawiające - otwartą kłódkę oraz zamkniętą kłódkę. Po kliknięciu ikony z otwartą kłódką samochód otworzy się automatycznie. (Od tego momentu Twoja rezerwacja zmienia status z przyszłej na bieżącą i możesz rozpocząć korzystanie z samochodu zgodnie z potrzebami Twojej rezerwacji.

Po zakończeniu jazdy z poziomu aplikacji mobilnej 4Mobility, klikając na ikonę zamkniętej kłódki możesz zamknąć samochód. Następnie pokaże się przycisk "Zakończ rezerwację", system poprosi Ciebie o zaznaczanie poziomu czystości samochodu (w skali od 1 do 5) oraz wprowadzenie opisu ewentualnych uszkodzeń, jeżeli jakieś zauważysz. Na koniec kliknij ikonę "zwróć wirtualny kluczyk" - Twoja rezerwacja jest zakończona!

W trakcie korzystania z samochodu masz możliwość zmiany czasu korzystania przy użyciu aplikacji mobilnej. Jeśli nie możesz wydłużyć czasu korzystania w aplikacji, skontaktuj się z naszą infolinią: 222-288-455. Chcąc skrócić rezerwację, zwróć samochód po prostu wcześniej - zapłacisz za realny czas rezerwacji.

Samochodami 4Mobility możesz podróżować po całej Polsce. Wyjazd za granicę wymaga zgody 4Mobility - aby uzyskać taką zgodę skontaktuj się z naszą infolinią 222-288-455.

Parkowanie

Podczas korzystania z samochodu możesz parkować bezpłatnie w każdej z baz 4Mobility oraz w obrębie Strefy Płatnego Parkowania w Warszawie. Listę dostępnych baz 4Mobility znajdziesz na naszej stronie www.4mobility.pl. Koszty parkowania na innych parkingach płatnych ponosisz we własnym zakresie.

Zwrot Auta

Samochód możesz zostawić w dowolnej z naszych baz 4Mobility lub w ramach określonej strefy (aktualnie obszar Śródmieścia Warszawy). Listę aktualnie dostępnych baz i obszar strefy oddawania aut znajdziesz na naszej stronie www.4mobility.pl. Pamiętaj, że nie musisz zwracać samochodu do miejsca, w którym go odebrałeś.

Opłaty

Po aktywacji konta w systemie 4Mobility, otrzymasz e-mail i SMS z linkiem do założenia konta w systemie 4Mobility Płatności. Mając konto w naszym systemie płatności obsługiwanym przez PayU, podepniesz aktywną kartę płatniczą (pamiętaj jedynie, aby karta miała ustawione właściwe limity na transakcje elektroniczne). Opłata wyliczona na podstawie realnych parametrów Twojej rezerwacji jest pobierana bezpośrednio, po zakończeniu każdej rezerwacji.

Opłata za korzystanie z samochodu 4Mobility jest sumą dwóch elementów:

  • opłaty za czas korzystania z samochodu (program automatycznie wybiera najkorzystniejsze, najtańsze dla Ciebie rozwiązanie naliczania minutowego lub któryś z pakietów)
  • opłaty za faktycznie przejechany dystans (liczony w kilometrach)

Pamiętaj, że zawsze będziesz widział prognozowany koszt przejazdu w aplikacji 4Mobility przed zrobieniem rezerwacji.

Dokładamy wszelkich starań aby samochody były umyte i zatankowane. Jeśli jedziesz w dłuższą podróż i poziom paliwa spadnie poniżej 1/4 baku lub konieczne będzie skorzystanie z myjni, możesz zapłacić na stacji paliw Orlen przy użyciu karty paliwowej, którą znajdziesz w schowku. Nr PIN do karty paliwowej otrzymasz od nas automatycznie smsem, jeśli nie otrzymałeś nr PIN a musisz zatankować, zadzwoń do nas na infolinię: 222-288-455. UWAGA: Nasze auta tankujemy wyłącznie paliwem bezołowiowym 95!

Ubezpieczenie

Nasze samochody posiadają "rozszerzone" ubezpieczenie OC, AC i NNW. W przypadku uszkodzeń powstałych z winy użytkownika lub w przypadku braku sprawcy, użytkownik ponosi opłatę równą kosztom naprawy samochodu, jednak nie więcej niż 1000 zł. W przypadku uszkodzeń nie objętych ubezpieczeniem lub gwarancją producenta samochodu lub w przypadku braku dopiełnienia obowiązków związanych ze zgłoszeniem szkody, użytkownik ponosi odpowiedzialność w zakresie pokrycia pełnej wartości naprawy.

Jazdy Biznesowe

W celu aktywacji jazd biznesowych z mozliwością otrzymywania za nie faktury VAT wyślij do nas maila na:  z danymi firmy (nazwa firmy, adres, NIP oraz imię i nazwisko osoby lub osób które będą podpisywały umowę). W odpowiedzi prześlemy Tobie projekt umowy i uzgodnimy sposób jej podpisania. Po podpisaniu umowy uruchomimy na Twoim koncie oraz w aplikacji rezerwacyjnej 4Mobility opcję przejazdów biznesowych.

Szybki kontakt:

4Mobility SA

ul. Smolna 4
00-375 Warszawa

 

NIP: 8971756182
KRS: 0000562846
REGON: 020920021

Dane kontaktowe:

tel: +48 222-288-458
e-mail: [email protected]

Nasi partnerzy

© Copyright by 2017 4Mobility | All rights Reserved
Projekt i wykonanie: Artneo.pl