4mobility
Pobierz aplikację i jedź.
Pobierz Zamknij

FAQ

Dostęp do usługi mogą otrzymać osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają polskie prawo jazdy kategorii B. Osoby posiadające obywatelstwo lub prawo jazdy inne niż polskie zapraszamy do naszego biura (ul. Smolna 4, Warszawa) lub przesłanie skanu/zdjęcia karty pobytu wraz z numerem PESEL na adres: info@4mobility.pl.


Pobierz naszą aplikację dostępną na systemy mobilne iOS i Android:

Do rejestracji w aplikacji będziesz potrzebował/a zdjęcia swojego prawa jazdy, numer PESEL oraz karty płatniczej (debetowej lub kredytowej). Twoje konto zostanie aktywowane po zaksięgowaniu na koncie 4Mobility przelewu weryfikacyjnego (w wysokości 1 zł), który możesz wykonać za pomocą:

  • przelewu tradycyjnego,
  • przelewu natychmiastowego pay-by-link

Dane do przelewu otrzymasz na adres e-mail podany podczas rejestracji. Pamiętaj, że przelew musi być wykonany z Twojego konta bankowego.

UWAGA! Opłata w wysokości 1 zł, która zostanie pobrana po dodaniu karty płatniczej przez PayU nie jest opłatą weryfikacyjną (bankowym przelewem weryfikacyjnym) i zostanie zwrócona na Twoje konto.

Więcej informacji znajdziesz na: www.4mobility.pl/rejestracja


Aplikacja 4Mobility jest dostępna na systemy mobilne iOS i Android:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

4mobility


Samochody znajdziesz w wyznaczonej strefie (jej obszar możesz sprawdzić na mapie w aplikacji mobilnej). Wybierz auto znajdujące się blisko Ciebie i zarezerwuj je – masz 15 minut na dotarcie do samochodu.

4mobility


Auto możesz odebrać w dowolnej bazie 4Mobility. Lokalizację aktualnie dostępnych baz znajdziesz w aplikacji.

4mobility


Rezerwację wykonasz w aplikacji. Po kliknięciu na mapie ikony wybranego przez Ciebie samochodu pojawi się jego dokładna lokalizacja, stan paliwa oraz opcja rezerwacji. Masz 15 minut na dotarcie do auta.

4mobility


Rezerwację wykonasz w aplikacji nawet 10 dni wcześniej przed planowanym wynajmem. Wybierz najdogodniejszą dla Ciebie bazę, następnie podaj szacunkowy czas trwania rezerwacji (maksymalnie 10 dni). Na końcu wybierz samochód, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. I gotowe!

4mobility


Jeżeli w wybranej przez Ciebie lokalizacji nie ma samochodu, może to oznaczać, że dostępne samochody zostały już wynajęte albo dana lokalizacja służy tylko jako baza parkingowa (gdzie możesz dogodnie zaparkować samochód podczas korzystania). Jeżeli potrzebujesz samochodu na dłuższy okres niż 10 dni, poprosimy o kontakt z naszą infolinią: 222-288-455.


Auto otworzysz za pomocą aplikacji mobilnej na Twoim smartfonie. Będąc przy samochodzie naciśnij ikonę otwartej kłódki. Twoja rezerwacja właśnie rozpoczęła się! Masz 2 minuty na sprawdzenie auta i od tej chwili rozpoczyna się naliczanie czasu.


Upewnij się, że klucz, karta paliwowa i dokumenty znajdują się w odpowiednim uchwycie w schowku. Zamknij samochód w aplikacji klikając przycisk „Zakończ”. Opcja "Zamknij" rozpoczyna naliczanie opłaty postojowej w trakcie trwania rezerwacji.

4mobility


W trakcie korzystania z samochodu masz możliwość zmiany czasu korzystania przy użyciu aplikacji mobilnej. Jeśli nie możesz wydłużyć czasu korzystania w aplikacji, skontaktuj się z naszą infolinią: 222-288-455. Chcąc skrócić rezerwację, zwróć samochód po prostu wcześniej - zapłacisz za realny czas rezerwacji.

Samochodami 4Mobility możesz podróżować po całej Polsce. Wyjazd za granicę wymaga zgody 4Mobility - aby uzyskać taką zgodę skontaktuj się z naszą infolinią 222-288-455.

4mobility


Podczas korzystania z samochodu możesz parkować bezpłatnie w obrębie Strefy Płatnego Parkowania w mieście. Wyjątkiem są miejsca oznaczone kopertą. Koszty parkowania na innych parkingach płatnych ponosisz we własnym zakresie.

UWAGA! Bazy 4Mobility są dedykowane dla aut z systemu bazowego. Nie parkuj w nich podczas rezerwacji jeśli korzystasz z car sharingu otwartego 4Mobility. Jeżeli ta sytuacja się zmieni, będziemy Cię informować o nowych możliwościach.

4mobility


Podczas korzystania z samochodu możesz parkować bezpłatnie w każdej z baz 4Mobility oraz w obrębie Strefy Płatnego Parkowania w mieście. Wyjątkiem są miejsca oznaczone kopertą. Listę dostępnych baz 4Mobility znajdziesz na naszej stronie www.4mobility.pl. Koszty parkowania na innych parkingach płatnych ponosisz we własnym zakresie.

4mobility


Rezerwację możesz zakończyć w wyznaczonej strefie 4Mobility z wyłączeniem parkingów prywatnych i miejsc z ograniczonym dostępem (szlabany, parkingi podziemne, parkingi zamknięte, miejsca w Strefie Płatnego Parkowania oznaczone kopertą, miejsca z czasowym ograniczeniem parkowania, parkingi osiedlowe itp.). Obszar strefy oddawania aut znajdziesz na www.4mobility.pl oraz na mapie w aplikacji. Pamiętaj, żeby zaparkować zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Wyjątkiem są auta elektryczne, w przypadku których rezerwację możesz zakończyć jedynie w granicach strefy "głównej" w Warszawie (tj. zwrot auta nie jest możliwy w Piasecznie, na terenie dzielnicy Ursus oraz Tarchomin).

UWAGA! Bazy 4Mobility są dedykowane dla aut z systemu bazowego. Nie kończ w nich rezerwacji jeśli korzystasz z car sharingu otwartego 4Mobility. Jeżeli ta sytuacja się zmieni, będziemy Cię informować o nowych możliwościach.

4mobility


Na koniec rezerwacji zwróć auto w bazie, z której je odebrałeś (nie jest możliwe zakończenie rezerwcji w innej lokalizacji). Aktualnie dostępne bazy znajdziesz w aplikacji mobilnej.


Opłaty pobierane są bezpośrednio po zakończeniu każdej rezerwacji z karty płatniczej podpiętej do Twojego konta w systemie 4Mobility podczas rejestracji.

4mobility

Opłata za korzystanie z samochodu w systemie otwartym 4Mobility jest sumą trzech elementów:
  • opłaty za czas jazdy samochodem
  • opłaty postojowej – naliczanej, kiedy zaparkujesz i zamkniesz auto, ale nie zakończysz rezerwacji
  • opłaty za przejechany dystans
Aktualny cennik znajdziesz na www.4mobility.pl.
4mobility

Opłata za korzystanie z samochodu w systemie bazowym 4Mobility jest sumą dwóch elementów:
  • opłaty za czas korzystania z samochodu
  • opłaty za faktycznie przejechany dystans (liczony w kilometrach)
Wyjątkiem są auta elektryczne, w przypadku których płacisz jedynie za czas użytkowania.


Dokładamy wszelkich starań aby samochody były umyte i zatankowane. Jeśli jednak zarezerwowane przez Ciebie auto wymaga dotankowania lub konieczne jest skorzystanie z myjni - zapłać kartą paliwową, którą znajdziesz w uchwycie z lewej strony schowka. Użyj znajdującego się na niej numeru PIN.
Jeśli zdarzy się, że w aucie nie będzie karty paliwowej, a konieczne jest dotankowanie samochodu skontaktuj się z naszą infolinią: 222 288 455 (czynna 24h/7).
UWAGA: Nasze auta tankujemy wyłącznie paliwem bezołowiowym 95!

Nasze samochody posiadają "rozszerzone" ubezpieczenie AC. W przypadku uszkodzeń powstałych z Twojej winy, ponosisz opłatę równą kosztom naprawy samochodu, jednak nie więcej niż 1000 zł. W przypadku uszkodzeń nie objętych ubezpieczeniem lub gwarancją producenta samochodu lub w przypadku braku dopełnienia obowiązków związanych ze zgłoszeniem szkody, ponosisz odpowiedzialność w zakresie pokrycia pełnej wartości naprawy.

Jeśli obawiasz się odpowiedzialności za uszkodzenie auta powstałe z Twojej winy, masz możliwość zakupu pakietu ochronnego, który zwolni Cię z opłat dodatkowych w razie kolizji lub innych zdarzeń, które spowodują uszkodzenie samochodu. Więcej informacji znajdziesz na: http://4mobility.pl/spokojna-glowa.

Aby otrzymywać faktury VAT wyślij do nas maila na: info@4mobility.pl z danymi firmy (nazwa firmy, adres oraz NIP). Faktury zbiorcze (miesięczne) otrzymasz w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy rejestracji.