BMW Group to światowy lider wśród producentów samochodów i motocykli segmentu premium, łączący najwyższe standardy z doskonałą jakością oraz wyróżniający się odrębnym i spójnym charakterem. Innowacyjne produkty BMW tworzą emocje, fascynacje i entuzjazm, a obietnice na przyszłość rodzą się z wyjątkowej historii odkrywania na nowo. Źródłem sukcesu BMW Group jest także długoterminowe planowanie oraz działanie w sposób odpowiedzialny. Integralną częścią strategii BMW jest zrównoważony rozwój w aspekcie społecznym i ochrony środowiska w łańcuchu dostaw, pełna odpowiedzialność za produkt oraz zobowiązania na rzecz oszczędzania zasobów. Poprzez rozwinięte kompetencje technologiczne i konsekwentną realizację strategii odpowiedzialnego biznesu BMW wyznacza drogę dla mobilności przyszłości.

Marka MINI wchodzi w skład BMW Group. Samochody MINI to generacja łącząca najnowocześniejszą technikę, aktualne standardy bezpieczeństwa, najwyższą jakość i niezawodność z tradycyjnymi wartościami MINI – takimi, jak optymalna wielkość wnętrza przy kompaktowych rozmiarach zewnętrznych. Radość z jazdy jest kluczowym kryterium przy konstruowaniu wszystkich modeli MINI – dzięki odpowiednim rozwiązaniom i unikalnej kontrukcji MINI prowadzi się jak mały, zwinny gokart.

Grupa AUDI AG, skupiająca marki Audi, Ducati i Lamborghini, jest jednym z najbardziej utytułowanych producentów samochodów i motocykli w segmencie premium. Produkty koncernu obecne są na rynkach ponad stu krajów całego świata, a produkcja odbywa się w 16 fabrykach w 12 państwach. W roku 2016, Grupa AUDI AG dostarczyła do klientów około 1 mln 868 tys. pojazdów marki Audi, 3457 sportowych samochodów Lamborghini i około 55 451 motocykli marki Ducati. Audi koncentruje swe działania na nowych produktach i zrównoważonych rozwiązaniach technicznych, ukierunkowanych na przyszłość mobilności.

Południowokoreański koncern, który obecnie należy do Hyundai Kia Automotive Group. Hyundai to jedna z najszybciej rozwijających się firm na świecie nastawiona na innowacje. Jest producentem pierwszego na świecie masowo produkowanego samochodu napędzanego wodorem (ix35). Pod hasłem „New thinking. New possibilities” kryje się ambicja tworzenia designerskich, stylowych, wysokiej jakości, efektywnych samochodów dla każdego.