fbpx
NIELIMITOWANE KILOMETRY I BEZPŁATNA ANULACJA DO 24H | ZAREZERWUJ ONLINE
✆ +48 222 288 455

Kontakt

BOK i pomoc techniczna

Czynne 24/7

Kontakt dla mediów

Marketing

Kontakt dla inwestorów

4Mobility SA
ul. Fabryczna 5
00-446 Warszawa
NIP: 8971756182
KRS: 0000562846
REGON: 020920021

BOK i pomoc techniczna

Czynne 24/7

Kontakt dla mediów

Marketing

Kontakt dla inwestorów

4Mobility SA
ul. Fabryczna 5
00-446 Warszawa
NIP: 8971756182
KRS: 0000562846
REGON: 020920021

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę zarezerwować samochód w 4mobility?

Rezerwacji możesz dokonać na naszej stronie internetowej 4mobility lub za pomocą aplikacji mobilnej, którą można pobrać tutaj. Wybierz interesujący Cię samochód, lokalizację odbioru i zwrotu oraz daty wynajmu.

2. Jakie dokumenty są potrzebne do wynajmu samochodu?

  • Formularz online: Dowód osobisty/paszport, prawo jazdy uprawniające do kierowanie pojazdem w Polsce, karta kredytowa.
  • Aplikacja: Prawo jazdy, numer PESEL, karta kredytowa lub debetowa.

3. Czy mogę wynająć samochód na wyjazd zagraniczny?

Tak, istnieje możliwość wynajmu samochodu na wyjazd zagraniczny. Przed wyjazdem zapoznaj się z naszymi zasadami wynajmu na wyjazd za granicę. Prosimy o poinformowanie nas o planowanej podróży międzynarodowej podczas rezerwacji.

4. Jakie samochody znajdują się w ofercie 4mobility?

Nasza flota składa się z nowoczesnych samochodów różnych marek i modeli, w tym Audi A3, Audi Q5, Hyundai Tucson i wiele innych. Wszystkie pojazdy są wyposażone w automatyczną skrzynię biegów i mogą pomieścić do 5 osób. Wszystkie modele znajdziesz na stronie głównej oraz w zakładce Zarezerwuj online.

5. Czy obowiązuje limit kilometrów?

  • Aplikacja: Obowiązują limity kilometrów, które można zwiększyć wybierając odbierając odpowiedni pakiet.
  • Formularz online: Nie ma limitu kilometrów.

6. Jak mogę zapłacić za wynajem samochodu?

  • Aplikacja: Podpinasz swoją kartę do konta, a płatności pobierane są automatycznie.
  • Formularz online: Płatność online, kaucja pobierana jest na miejscu (wymagana jest karta kredytowa). Udostępniamy wiele możliwości płatności, w tym BLIK, PayPo, szybki przelew PayU lub tradycyjny przelew.

7. Co zrobić w przypadku awarii samochodu?

W przypadku awarii samochodu prosimy o natychmiastowy kontakt z naszą infolinią. Zapewnimy pomoc drogową oraz, w miarę możliwości, pojazd zastępczy.

8. Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację?

Tak, możesz anulować lub zmienić rezerwację. Anulowanie musi nastąpić na minimum 12 godzin przed planowanym terminem wynajmu.

9. Jakie są zasady dotyczące paliwa?

  • Aplikacja:
    • Pierwszy wariant: Pokrywamy koszty paliwa i parkometrów. W aucie znajdziesz kartę floty do tankowania na stacjach Orlen. Koszty parkingów pokrywane są wyłącznie w miastach, gdzie znajduje się strefa zaznaczona w aplikacji.
    • Drugi wariant: Paliwo po stronie klienta – musisz zwrócić pojazd z takim samym stanem paliwa, jaki był podczas rozpoczęcia rezerwacji.
  • Formularz online: Koszty paliwa są po stronie klienta – zwrot musi nastąpić z takim samym stanem paliwa, jaki był podczas rozpoczęcia najmu, zazwyczaj będzie to pełen bak.

10. Czy mogę wynająć samochód na dłuższy okres?

Oczywiście! Oferujemy również wynajem długoterminowy, który jest idealnym rozwiązaniem dla osób potrzebujących samochodu na kilka miesięcy. W wynajmie długoterminowym obowiązują limity kilometrów, które można zwiększać. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i indywidualną ofertę.

11. Czym różni się wynajem w aplikacji od wynajmu poprzez formularz online?

  • Aplikacja: Obejmuje inne promocje i ceny, które nie są dostępne w formularzu online. Obowiązują limity kilometrów w zależności od wybranego pakietu, a samochód możesz mieć ‘od ręki’, ponieważ są one rozlokowane na mieście.
  • Formularz online: Klasyczny wynajem typu car rental – wymagamy podpisania umowy, obowiązuje kaucja płatna podczas odbioru pojazdu (w aplikacji nie ma kaucji), a nasz kierowca przygotowuje auto przed odbiorem. W tej opcji najmu nie ma limitu kilometrów.
Call Now Button